' 12 / 8 - o7

den som växer & blir stor ,
vet exakt var värken bor
om hon nån gång tittat in ,
innanför sin kind
det är du som väljer ,
så var noga med ditt val
det är ändå du som väljer ,
vem du är .

jag är dina drömmar ,
jag är den som aldrig säger nej
jag är apan
som liknar dig
jag är lyxvarianten
jag är färgen i filmen om ditt liv
jag är apan som liknar dig .

om hon lärt dig nåt om livet ,
om du har valt slitstarka skor
så vet du vad lyckan beror på ,
men den chansen är sällan så stor
det är du som väljer ,
så var noga med ditt val
det är ändå du som väljer ,
vem du är .

jag är dina drömmar ,
jag är den som aldrig säger nej
jag är apan
som liknar dig
jag är lyxvarianten
jag är färgen i filmen om ditt liv
jag är apan som liknar dig
som liknar dig
jag är dina drömmar ,
jag är den som aldrig säger nej
jag är apan
som liknar dig
jag är lyxvarianten
jag är färgen i filmen om ditt liv
jag är apan
som liknar dig
jag är apan som liknar dig



, En apa som liknar dig av Olle Ljungström . Grym låt , sjukt grym .




(     nej hörni , nu jävlar ! nu räcker det med tårar & sorgsna låtar som hamnar om krossade hjärtan , jag menar HOOHOOO ELIN MARIA ELISABETH SVENSSON , det har ju inte hänt nåt!! han har inte sagt något , inte gjort något , det ÄR DEN DÄR JÄVLA KÄNSLAN DU HAR , lita inte på en känsla , lita på ditt förnuft gumman min (åh herregud har jag blivit schizofren nu också?!) HAN SKA BLI MIN !!! , nej men nu jävlar guys , akta er , hujja , svensson är på G , från att vara djuuupt nere i den äckligt jobbiga skiten , till aptaggad på rosa fluffmoln ..!





dagens stilförebild ,



det här diiiiggar jag , I like it a lot (:
supersöta Ashley Olsen i rutig skjorta (GE MIG!!) , röd väst , stuprörsjeans & platåer , hothothooooot (:


  & här i en grön militärjacka , eller parkas kanske det är , lite army-stil i allafall , uppvikta jeans över svarta stövlar & till det skitmysig halsduk & glajjisar ! hösten 07 here we come




dagens bild ,


vackert eller vad ? tjejen ser sjuuukt sårbar ut , jättefint !




idag när jag var sådär deppig ni vet , glutta jag på tv ett tag , kollade på de 50 bästa tjejfilmerna genom tiderna , wuhu tänkte jag såklart , tjejfilm med malin eller mikka , massa popcorn & tända ljus händer ju då&då ... men to be honest , en av filmerna som var med , Stolthet & fördom - HAR JAG INTE SETT! är det något ni ska se tycker ni , är den bra & så ? hmm , ...




 söt som en liten kokosnöt ! <3


DAGENS
utsida :
  hörrudu , idag blev det en kort vit babydoll klänning med trekvartsärmar , svarta långa tajts & en palestinasjal som strössel på glassen . lite mascara , luggen i spänne & hög hästsvans & VOILÀ ! here I am!
låt : Stairway to Heaven - Led Zeppelin
grr : deppdepp hela dagen , hehe , & att jag saknar denna varelse sååå något enoooormt!
yeey : öh , vad skulle det vara ? alla som tröstat mig idag när jag deppade sönder , STORT TACK TILL ER , UTAN ER , INGEN ELIN <3
citat : " det spelar ingen roll hur en kvinna ser ut - är hon självsäker är hon sexig "
TRO DET ELLER EJ , men självaste Paris Hilton har sagt det där! Är hon något av en smart kvinna i allafall..? vi undrar med häpnad & spänning !



Theres a feeling I get
When I look to the west,
And my spirit is crying for leaving.
In my thoughts I have seen
Rings of smoke through the trees,
And the voices of those who standing looking.
Ooh, it makes me wonder,
Ooh, it really makes me wonder.
ÄLSKLINGSLÅT FÖR TILLFÄLLET HÖRNI , TU LÖV .



ta hand om er ,
fånga dagarna & älska era nära .

/ s.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart han vill ha dej :)

2007-08-12 @ 22:27:48
URL: http://www.nogg.se/weidoulia
Postat av: Mikka

klart han vill ha min fru<3 du är juh underbarast av dom underbara<3<3<3 massa pyssar//din fru<3<3

2007-08-13 @ 10:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0