' 13 / 8 - o7

hej (:
höh , mormor & hennes polare är här . dom är sååååå gulliga . över 80 hela bunten , & dom är typ snällast i världen?! jag ska tamejfan ta & bli kompis med dom :D


(                      msn-konversation från igår kväll , jag & mikka :

' svensson säger:
JAG ÄR INTE LEDSEN LÄNGRE :D:D:D
Mikka säger:
vaf? :D
Mikka säger:
berätta!!!
' svensson säger:
jomen jag sa såhär ; "nu får du tamejfan skärpa dig elin, han har inte gjort nått!! & du ska få honom!! du fixar det här"
' svensson säger:
ah men sen blev jag lite rädd för jag satt & pratade med mig själv xD



hih , vadå bäng ? ^__^


nu ska jag käka lunch , uppdaterar efter <3


gudbaj
/ DAA SVÄÄÄNSSÅN


Kommentarer
Postat av: maliin

hallå!? min farmor (=din mormors typ bästa vän är inte 80, utan 76 eller npåt..sådäså! kan vi träffas söndag?lr.. innan..

2007-08-14 @ 19:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0