' 14 / 8 - o7

hejsan hoppsan lillebror <3

har inte kunnat skriva idag , pga djupt shopping begär . jag & familj åkte till IKANO-huset tidigt imorse (halv tio - TIDIGT!!) & gick där & bara... aaaaaahh , jag myste iaf ^__^ , köpte jeans från Gina Tricot , mörkturkos stickad klänning från H&M , världens sötaste halsduk från VILA , skor från Adidas (superstar II) ja , köpte jag något mer? tror inte det :D sen gick vi över till IKEA & GUD SÅ TRÅÅÅÅKIGT DET VAR , jag har så svårt för såna ställen , pallar det bara inte , jo förresten om man går med malin<3 eller mikka (: men näe , jag gick runt där på ikea & sjöng & tittade lite , sen gick jag & satte mig i den där stora vagnen man drar allt man köper i (OBS!! notera "satt i ) jag satt I den. syster skulle nämligen skjutsa mig :D maha , jo jättekul när hon går en bit med mig & sedan tar sats & släpper iväg mig , springer iväg & jag får stå ensam & skämmas xd , men ja jo , sån är jag ^__^

OCH !!! nu har , öh , en viss person åkt till GÖTEBORG!!! OCH!!!! stannar till .... LÖRDAG!!! överlever svensson..? ingen vet.
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHH


(     därmed hatar jag göteborg några dagar framåt , förlåt mig alla men det går snart över . pms någon ? jag? neheeeeej (a)





nu har jag fyllt shopping-begäret så det räcker nån vecka i allafall .



OCH FÖR ATT VARA EXTRA PMS:IG SKA JAG CITERA , ÖHM , EN VISS PERSON .

" hahaha , aaaaahh , ta mig här & nu!! "

" OOOOOOOOJJSCHH " [sägs på ett visst sätt , omöjligt att skriva]

" eliiiiiin , har jag chans på diiiig "

" så du gillar zeppelin allså "

(han & jag ligger i min säng & läser tidning , FRIDA , där en bild på tokio hotel är med , han pekar på bill:)
" det där är en kille , eller hur? "
jag ; jaaa
" ah , synd , för om det hade vart en tjej hade hon ju vart söt!"
jag ;
jaså , så du falleer för emo-tjejer?
" nääe , jag faller för rocktjejer "
( & samtidigt lyssnar vi på led zeppelin = rock på mitt rum , han kramar om mig , BETYDER DET NÅGOT???!!!)

(han & jag leker charader. eller HAN leker charader , jag får gissa.)
"  elin elin elin , gissa vad jag är nu då!!! "
(ligger på golvet med böjda knän & vänsterarmen rakt ner mot fötterna)
jag ; eeehh , en pizzaslice kanske?
" JAAAAAAAAAAAA!!!! "


är han inte uuuuunderbar ?!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
jag älskar dig ,
men FUCK göteborg





take cäääre ,
jag ska sakna en viss person iaf , <3<3<3<3<3

/ da möööööööb




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hatar oxå göteborg nu :P för din skull :P =) och JA!! verkar rätt obvious att han gillar dej ju ^^

2007-08-14 @ 21:49:29
URL: http://www.nogg.se/weidoulia
Postat av: maliin

hahha.. knasbollar. martin vara söt :) vet en som är mkt sötare. han har fiiint namn! xd

2007-08-14 @ 23:34:30
Postat av: hanna

det verkar rätt uppenbart att han gillar dig elin ;p

2007-08-15 @ 12:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0