' 15 / 8 - o7

(    HATAAAAA GÖTEBOOORG ,



rätt sjuk idag faktiskt , ont i halsen & sjutton kilo snor i näsan typ ..
härligt härligt , muhah . på det är det halvgrinigt humör & stort sötsug . (:
tråkigt väder idag , eller nae förresten , SUPERBRA gå-ut-&-gå-väder äre , :o
ska därför träffa malin ^__^ vi äger på att va ute & gå (:  , går alltid minst fem km när vi träffas , typ alltid mer än det (:



SEN!! asså jag fattar inte hur man svarar på kommentarer ^__^  , hur gör man ? om den som skickat har blogg själv , trycker man då & sen bara skriver varsomhelst..? :o & om det är någon som inte har egen blogg , hur gör man då? ska man svara på sin egen blogg då eller ? tacksam för svar hörni (:<3



jag har tappat massa läsare ...
mitt rekord i läsare är typ 62 eller något , det lägsta jag haft är typ två , tre när jag var på semester , & sen dess har jag dagligen haft bara runt 7 , 8 ... vad ska man göra för att folk ska börja läsa ? några förslag any one ?





dagens djupa tanke.
jag tycker verkligen att dom ska börja sälja fyllningen i TipTopglassen på burk.




" åh titta , en holländsk farbror! "
elin-humor av hägsta klass ...




den här bilen är bara den grymmaste jag nånsin sett . Cab anyone , efter att ha sett den här ? hmpf. pyttsan heller :D



Oh brother I can't, I can't get through
I've been trying hard to reach you, cause I don't know what to do
Oh brother I can't believe it's true
I'm so scared about the future and I wanna talk to you
Oh I wanna talk to you
You can take a picture of something you see
In the future where will I be?
You can climb a ladder up to the sun
Or write a song nobody has sung
Or do something that's never been done

Are you lost or incomplete?
Do you feel like a puzzle, you can't find your missing piece?
Tell me how do you feel?
Well I feel like they're talking in a language I don't speak
And they're talking it to me

So you take a picture of something you see
In the future where will I be?
You can climb a ladder up to the sun
Or a write a song nobody has sung
Or do something that's never been done
Do something that's never been done


So you don't know were you're going, and you wanna talk
And you feel like you're going where you've been before
You tell anyone who'll listen but you feel ignored
Nothing's really making any sense at all
Let's talk, let's ta-a-alk
Let's talk, let's ta-a-alk


, Coldplay - Talk .









DAGENS
utsida:
hah , orka fixa sig , blir väl något öhm , mindre fint idag
favorit: CHOKLAD
grrrrr: min hals som inte vill samarbeta utan bara dundrar & mobbas
yeeey: min malin <3
humör: FUCK OFF AND DIIIIIIIIIEEE
låt: Raining Paradise - Manu Chao


it's better to burn out than to fade away ,.


/ s .

Kommentarer
Postat av: Anonym

svara på din egen blogg tycker jag :P så får man kolla om du svarar ;P o det där med läsare, jag har lagt dit min blogg på en massa bloggsamlingar och skrivit länkar på lunar, bilddagboken mm. jag kan ge dej några tips på sidor med bloggsamlingar om du vill =)

2007-08-15 @ 18:04:14
URL: http://www.nogg.se/weidoulia
Postat av: jag ^^

aa tackar *bockar* aa gärna ? :)

2007-08-15 @ 23:26:22
Postat av: Anonym

bloggtoppen.se , bloggportalen.se , bloggkartan.se , blogdog.se ,
bloggliv.se , svenskablogg.se .. där är några :P

2007-08-16 @ 13:28:43
URL: http://www.nogg.se/weidoulia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0