' 15 / 8 - o7

malin malin malin . stackars stackars malin .
vi var ute & gick (NÄHÄ?!) , gick till "vårat" ställe (hah , hemligt , fuckers :D) gungade & babbla.
plötsligt ;
"aaaaaaaaj!!"
MALIN LIGGER PÅ MARKEN
jag;
"hahahahhahahaa"
[chockad allså , när jag är chockad skrattar jag ..]

malin's gunga hade pajjat . hon hade jätteont i händerna & höften & foten. men det gick över efter att jag hade blåst på händerna ^__^ så då gick vi vidare till Hembygdsgården (xD) , jaa , det är ju så , att jag är en av de mkt få som vet vart nyckeln dit hänger ;o (: så vi gick in där , & SMOCK! så börja det regna. vad tror ni två sötsugna pms:iga tonårskossor gör då..? jovisst. vi snattar godis. muhah , fast bara en tablettask (a) & det kan tanterna gott ta. jag fick fan ingen betalning när jag blev tvingad att stå & sälja glass & godis på midsommar, det här var min betalning.
sen gick vi hem (& då spöregnade det - vi kunde lika gärna slängt oss i sjön , det hade ändå inte synts nån skillnad på oss.) , gick upp på mitt rum , jag satte på Led Zeppelin & tände ljus. & så detta prat , prat , prat. underbaaaart (:



(                   jag älskar dig , hela dig , din utsida & din insida , din röst & ditt skratt , dina ögon & din humor.
                    du är precis vad jag behöver & vill ha i mitt liv . <3




syster börjar skolan imorgon. haha. gymnasiet dessutom. jag har lovat henne att sminka & fixa hår. visst är jag snäll? ^^



skriver mer imorgon..!
sussa sött & hare bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0