' 16 / 8 - o7 ,

hej alla glada bananer ,
idag fick svensson gå upp tidigt hörni , kvart i åtta blev jag väckt , & jag som drömde så mysigt .. i allafall var det , som jag berättade igår , så att syster började gymnasiet idag , jag hade lovat att fixa hår & smink , huuuuuuuuuh , så jag var så duktig sååå , & tänkte " vafan , nu är det ingen idé att lägga sig igen. " (dock var jag för trött för att göra något , så jag satte på film.) & det blev världens bästa Troja , den är grym , sjukt grym , fast man fattar ju liksom hur de som gjort den tänkt ; snygga pöjks , söta flickor & värsta musiken som man sitter & bölar till. whatever. jag diggar den skarpt i allafall.


(                              kom hem , tomt här utan dig & jag behöver verkligen dig just nu .




bara jag som är trötttrötttröööööött på metallic ? allt är ju i metallic! (skor , väskor , tajts (?!) , you name it.) alla har det! klonerna anfaller . nej, bort med metallic & satsa på att framhäva brännan med vitt, puderrosa & duvblått nu på sommarslutet! det ska jag göra i allafall.




hörs & syns
pussåadiooooos ,
/ s.




Kommentarer
Postat av: Anonym

japp, jag är sjukt trött på metallic! har aldrig tyckt att det vart särskilt snyggt heller för den delen.. mwaha, har hon redan börjat skolan? själv börjar man ju på tisdag =) ;P <3

2007-08-18 @ 11:33:52
URL: http://www.nogg.se/weidoulia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0