' 21 / 8 - o7

idag vaknade jag alldeles för sent av att mami skrek "ELIN DU SKULLE VART VAKEN FÖR TIO MINUTER SEN & DU KOMMER INTE HINNA SMINKA DIG!!"
ca två, kanske tre , sekunder senare (^_^) satt jag vid frukostbordet & såg milt sagt ut som ett lik.
& för
EN GÅNGS SKULL hade jag inte bestämt dagen innan vad jag skulle ha på mig. jag brukar få stå åtmindstonde tjugo minuter & prova olika outfits & accessoarer till.. men hade somsagt inte det igår. så jag tog på mig en rätt lång tshirt & tajts. kände sen att tshirten var alldeles för kort, så tog på mig shorts över dem. sen kom jag på att sådär har alla fjorisar nu för tiden, så vill inte jag ha! bytte istället till en svart prickig klänning (som är systers) & den satt jävligt illa. tog på mig en tshirt. som även den var för kort. vid den här tiden hade jag PANIK. tog på mig klänning under den. ah. funkar. slängde på mig smink & spreja håret, åkte till samra eftersom vi inte började förns 9.00 idag & det inte går några bussar då. kom till samra. & tog av mig tshirten ^_^


sen gick klassen promenix till ett place som hette Lugnet. fikade & pratade. (:
sen lunch & så slutade vi.
imorgon ska vi på stadsvandring. hah, herregud. jag vet allt jag behöver om Norrköpingstad. Vart Gina Tricot ligger, vart H&M är, vart de har bäst fika osv. men ja , jag fattar. " nu jävlar ska barna få lära sig om Strömmen & andra skitttrista & idiotiska grejer! " , tänker lärarna. jaja, vi får röra på fläsket i allafall.




dagens djupa tanke.
varför är det alltid alltid alltid så, att när man inte planerat vad man ska ha för kläder på sig dagen innan så blir det beslutsångest & att man inte har NÅGOT man kan ha på sig, trots HÖGVIS med både klänningar , tshirts & jeans i garderoben (ja, jag har städat bort allt från golvet nu^_^) ??!! dåligt Gud, mycket dåligt.



modesvängen
skrev i en blogg för ett tag sen att jag är sjukt trött på metallic. & det är jag tamejfasen fortfarande kan jag lova, hah, ni skulle bara veta. bort med metallic!! sen ska jag fortsätta vara anti. men nu en annan trend...
jag pratar om de hederliga foppa-tofflorna (dom måste snart vara kultförklarade?!) sköna , jotack, jag vet. frågan är bara hur läcker man är när man kommer dundrandes i
skrikigt färgade plastsaker på fossingarna. hett , nej , inte om ni frågar Svensson inte, nej, men däremot är de sköna så använd dem ändå! det ska jag göra. var bara tvungen att vända mig mot världen litegrann. 


   <--- plastsaker.


puss&hej
/ s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0