' 22 / 8 - o7

STADSVANDRING I NORRKÖPING!!
huhu,. åkte buss in ,till stan; 8a, 8b, 8c & 8d. samlades , fick ett papper där det stod att man skulle gå till massa ställen & svara på frågor. isch.
gick med mina <3 (hjärtan) samra & nikke
halv elva höll vi på att dö av hunger så vi pep in på donken & keeeka... träffade malin & carro där... man fick inte gå på stan , vi ba
FUUUUUUCK men malin skulle ändå ha tajts så vi öh, gjorde ett undantag (a)
sen träffade vi
Kalle , Roos , Joel.. massa folk iaf, som vi gick med. två timmar innan vi skulle samlas var vi klara , så vi köpte dricka hela bunten & satte oss & babbla typ (:

sen stannade jag i stan & väntade in syster's kompis, hon & jag skulle gå & möta syster, men hon slutade rätt sent så vi gick en vända på stan. jag köpte ingenting (:



imorgon börjar skolan på riktigt!!
jaa... vi har haft "lek-dagar" som jag kallar det måndag - onsdag... roliga grejer, man får prata & så. men imorn börjar allvaret.. suuuuuuuck.
& sena dagar är det. tidigaste vi slutar är halv tre, 20 över tre två dagar. heeemskt.




Malin - Du är nummer ett , det vet du <3


dagens.
outfit:
nyyyyya kläderna ; vit tshirt & klänning. jag såg väldigt gravid ut när det blåste kan jag lova (:
favvo: nagellack har målat fyra lager idag ^_^
grrrr: sjukt varmt väder idag, vi höll på att kaputta hela bunten jag walkade med..
yeeey: trevligt folk & fint väder - i stan . najs najs.
låt: they said that hells not hot - marilyn manson


MIKKA , BÄÄÄÄJB , krya på dig ! <333


/ da mööb .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0