' 24 / 8 - o7

hallååååj era apiga hårbollar :D
skolan... öh , första lektionen var det franska. sen direkt efter POFF SWISCH KABOMM fick v börja med HEMKUNSKAP. helt okej, fick vara med nya tjejen . hade det i - håll i er nu - tre timmar & sen hade vi rast så samra & jag gick hem till henne & platta håret ^_^  sen hade vi engelska , & sen slöjd.




slutade tjugo i tre... kom hem för ett tag sen & nu lyssnar jag rhcp (: wiiih (: ska snart keeeeeka mellis , huh , annars får jag huvudvärk -.-

men nu äre fredag iaf , gott folk.







JAG SKA PÅ THE ARK KONSERT OM EN VECKA !!! :]



(            ska jag släppa dig & gå vidare ..?



fuck off and fuck a duck
/ s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0