' 27 / 8 - o7

goddagens (:
har precis kollat Top Model - säsong
   8 - jösses vad tiden går snabbt när man har roligt !?

skolan var helt okej idag , kanske med tanke på att mitt favoritämne , musik , var på schemat ... & det kan göra hela min dag , tro mig ^_^
sen var jag med malin , vi var ute & gick (nähä?!) , ca 7 km. skönt var det , men det började spöregna på oss -.- fast då ringde mamma & sa att dom kunde hämta oss (: maha , vadå bortskämd (a)



imorgon ska jag träffa mikka , (:


har fixat kläder till imorn också , jag är såååååå duktig ^_^ svart KORT (för kort..? nae, för duga.) klänning & svarta tunna strumpisar.. sen vet jag inte om jag tar Adidasdojorna eller ballerinor. beror på väder , humör & hårdag... smycken blir det mitt jordgubbshalsband & mer rött. röda naglar åh gud så schnüggt ^_^



jaaaaapp , imorgon slutar jag halv tre , så skööönt. två dagar i veckan slutar vi 20 över tre & det tycker jag är waaaaaaay to sent -.- ble.




japp men det var lite uppdatering , nu blir det ett till lager nagellack & dusch.
puss&hej
/ s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0