' 28 / 8 - o7

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh .

idag har jag haft på mig en vit STOR stickad mjuk & gosig halsduk. ja, skitbra. näe. för nu består mitt hår av ETT HÅRSTRÅ. nästan. håret är en enda klump & jag är sååå glad , nej , usch. fuckfuckfuck.



framåååååååt marsch !
skolan var mest blablabla , åkte in efter sista lektionen (som var ev btw) till stan för att träffa min fruuu mikka , pratade med emma i telefon ett tag medan jag väntade på mikka , sen träffades vi & sen ringde syster . sen gick vi tre till mcdonald's & sen skulle mikka hem :o ^_^  syster & jag gick till Gina men jag hittade inget... & imorn äre gympa :S har martin där , & han gillar inte mig & jag gillar inte han... maha , ble på han.



öh , jaaaaa , håret är en enda röra & jag är hes så in i hoppsan. & så har jag nio skolböcker att slå in i papper tills imorn. hallelujah.

uppdaterar snart igen , looooooooooovar ! (:
/ s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0