4 / 8 - o7 - HEEEEEEEEEEEEMMAAAA

HELLO FUCKERS , SVENSSON ÄR HEMMA IGEN!!!

muuuhh , hoppas ni har haft det braa , det har jag (: nu kanske man ska berätta allt jag gjort & köpt för de få som möjligtvis orkar läsa... hihihihi
25:e juli: mor&far bestämer dagen innan att klockan 9.00 ska vi vara på rull. inte en minut senare. in my ass. halv elva åker vi hemifrån. och. inte nog med att jag ska sitta i bilen i FYRA & EN HALV TIMME, som det VANLIGTVIS tar, nejnej. vi ska åka till TROLLHÄTTAN för pappa ska hämta sin nya motorcykel. wu-hu. så exakt TOLV timmar blir det i denna mörkblåa volvo v70. jag fick tiden att gå genom att sjunga blondie-låtar till cd:n i bilen med syster & mor, sms:a folk & läsa skvaller. men gissa om jag var förbannad när vi tillslut kom fram till stugan , hujedamig. när vi kom fram iaf, så var det lite babbel med min kääääära kusin Batti & sen sov.
26:e juli: BATTI SEXTON ÅÅÅÅÅÅR , firade han såklart (;
27:e - 30 juli: de här dagarna är totaaaalt mörker för mig, hihi, jag vet att den 27:e var vi & shoppa & sen på restaurang, sen kom mina sysslingar (ujjujj , söta pojkar, tro mig!) & så kolla vi på film & prata med dom
31:a juli: MIN NAMNSDAAAAG , huhu , åker först till danmark, för att kunna ta färjan till Tyskland. när vi står i bilkön för att gå på färjan brister det dock för mig. jag får en HYSTEEEERIIIISK gråtattack & hulkar en halvtimme. det är nämligen så att jag alltid blir extremt rädd för att vistas på vatten när jag TÄNKER för mycket på det. jag är helt seg i huvudet, jag VEEET.

ååhh... jag orkar inte skriva mer.... shopping blev det så det räckte & blev över iaf... jag köpte tre tshirtar, en tubklänning, en lång skjorta som är som en klänning, shorts & ett par jeans från LEVIS. jeppjepp , nu ska jag käka hörni , jag uppdaterar antagligen senare ikväll.
pussåkramåtjüss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0