4 / 8 - o7

jaha ja , nu sitter jag här i min ensamhet... var inne på msn en stund, men blev bombad med folk som ville snacka... jag fick PANIIIK när jag var uppe i elva... hihi jättebra eller hur.
jeppjepp, imorgon ska jag packa upp & sooftaaa (: på måndag ska jag vara med mickaela & sen måste jag träffa MALIN<3 , samra, carro, nikke... aa typ. sen kommer jag antagligen vara med martin & alfon massa... har inte träffat dom på eeeeeeeeevigheter nu ju..!


& så kan jag stoooolt berätta att jag, den sminkgalna professor Svensson, har gått på stan i en STORSTAD utan smink. totally osminkad i Lübeck. det gick ju bra ju ^__^

hoppas på superväder nu , brännan är helt kapputt-borta..! inte ett spår har jag kvar (om man frågar mig allså, om man frågar andra säger de att jag är brun... men jag vill vara brunare.) utseendefixerad yes, here i come.



you're a song ,
written by the hands of God .
don't get me wrong ,
'cause this might sound
to you a bit odd
but you own the place ,
where all my thoughts
go hiding
and right under your clothes ,
Is where I find them .



jag har saknat dig & vill ha dig här , du är allt allt allt.




do you know what it feels like ,
loving someone that?s in a rush to throw you away ?
do you know what it feels like ,
to be the last one to know the lock on the door has changed ?


SVENSSON LISTAAAR..:
SOMMARENS...

glass:
Magnum Ecuador Dark , jättegod är den , I sweeeeear .
sommarplågor: Do you know - Enrique Iglesias , Nathalie - Ola Svensson , Sommar utan reggae - Markoolio , Sweet Marie - Timo Räisinen ,Visit to Vienna - Sahara Hotnights , Umbrella - Rihanna , Double Nation - Mustach , Prayer for the weekend - The Ark . det var nog alla hörni xd
plagg: shiiiit , svårt...! vi säger... eh... storskjortan. bara för att jag precis köpt en sådan. ja, så säger vi.
röv (sämsta alltså.): VÄDREEEET!!!!!
wuhu (bästa alltså.): shoppingen min mor & far utsatt mig för. hihi. jag tackade & bockade snällt.
tidning: vi säger Se & Hör , för skvaller på stranden i Blekinge med Batti<3 är sommar för mig.
film: behöver jag ens nämna Pirates of the Carribbean 3....?
färg: jag har för tillfället kolsvarta tånaglar & pärlemor skimrande rosa naglar, men jag tycker ändå att cerise, turkos, limegrönt & rött är snyggast så här års. & det är vad jag vanligtvis brukar ha också...
skor: gladiatorskon , fast jag äger inga sådana själv. de kommer säkert vara stenute när som helst , så jag skippar den trenden. men ändå, de är balla..!
accessoar: sjal runt håret, min är vit ^__^& sen tycker jag armband, jag har blivit smått beroende & har idag på mig åtta stycken.

nu kom martin & alfon !!

Kommentarer
Postat av: Bloggdesigner

Hejsan!
Vill du ha din blogg fixad? Mejla eller adda mig på [email protected] (det är självlart gratis!)
Kram Bloggdesigner

2007-08-04 @ 23:14:01
URL: http://bloggdesigner.blogg.se
Postat av: Mikka

du e underbar<3<3<3

2007-08-05 @ 10:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0