' 5 / 8 - o7

hellooow .

sitter här , nyduschad & allt . hehe . har babblat med mikka i telefonen en stund , ska ringa malin för hon (&jag) vill träffas nån dag. onsdag kanske. jaja. igår kom ju då martin & alfon typ 22.30. vi nördade vid datorn & kollade på film... eller nej, alfon & ida (syster allså) tittade på film. martin & jag... eh, gjorde annat. dansade tango i köket bl.a... haha, & så gjorde vi charader, han var en karljohansvamp , en pizzaslice & någon som uppmuntrade någon annan. hihi , <3 sen gick dom hem kvart över tre på natten ...


är det såhär ,
det känns att vara lycklig ?




imorgon blir det en heldag med min Mikka<3 , tror det blir heldag iaf ^__^   sen kaaaaaaaaaanske jag ska sova hos henne , får väl se. idag blir det antagligen martin & alfon... & sola & bada :D

HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHHIIHIHIIIIIIIIHIHIHI



fånga dagen .




Kommentarer
Postat av: maliin

oh sheeat vad ja har kommenterat massa:O
meeeeen du.. han gör dig lycklig! du pratar ju inte om annat än han! TA HAN!?

2007-08-14 @ 20:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0