' 6 / 8 - o7

HELLOOOOOWW

är hos min kära fru mickaela just nu , vi har vart ute & gått typ hela dagen , härligt härligt. enligt mig alltså, mikka sa nu att " nä du elin nu går vi upp igen, jag har ont i fötterna." jaha ja. lyssnar på the ark också :D
aooooww , ikväll kommer nåra kompisar till hela familjen , så kaaaaan hända att jag inte uppdaterar, ska dock försöka. mikka & jag var nere vid en sjö, JÄÄÄÄÄÄTTEVARM var det, vi badade inte men jisses vilken lust jag hade?!






 

DAGENS:
utsida:
vit tshirt med neonrosa tryck , "hey sister dance with me" på baksidan står det "nobody can copy the way we dance" nördigt jag vet :D till det vita hotpants & snedtofs. liiite mascara som strössel på glassen
låt: Don't speak - No Doubt
grr: mikka har mens //mikka
yeey: VÄÄÄDRET :D:D


take cäääääääre
/s.

Kommentarer
Postat av: Anonym

naej, nu får du ta o uppdatera lite ;P

2007-08-07 @ 22:34:43
URL: http://www.nogg.se/weidoulia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0