' 8 / 8 - o7

men jaha ni , igår bidde det inget skriva , nejnej . sorryy hörni .

hmm , ja , efter att jag varit hos mickaela kom gästerna , vi badade & pratade om lite allt möjligt , spelade spel gjorde vi visst också ja , hihi .
igår kom
MALIN MARIA SVAAAAAAAAHN !!!!!! hihi , vadå glad :o , maha , vi badade & åt glass & var ute & gick fem långpromenader , jajamänsan . sen satt vi ute & prata på altanen till klockan var halv två , då gick vi upp istället & prata ... så vaknade jag av imorse av FÅGELJÄVLAR (jag HATAR fåglar) utanför mitt fönster som kvittrade ni vet , sådär löjligt glatt. jag tittade på malin, som råstirrade på mig & log världens psykopatleende. jag svarade genom att dra täcket över huvudet , MEN!!! vaknade tio minuter senare igen av att carro ringde. blähä. sen käkade vi frukost & badade , gick ut & gick & nu stack malin hem.
ikväll ska jag vara med martin & alfon :D



























 























fånga dagen .






























































Kommentarer
Postat av: maliin

hahaha, nääe, inget psykopat leende! de var bara ett malin-leende på morgonen.. de blir så då!!

2007-08-14 @ 20:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0