ååhh, elin.. döör utan dig :'@

asså, verkligen förlåt för ja bara skriver massa på din blogg, ja sa ju att ja inte skulle men det är nog här du kollar först såå..? aja..
elin, ja va o shoppa idag :D yeeeey!  å mina pengar är ändå inte slut :O ja köpte linne, 2 sportbhar (haha, näe.. dom fick jag (: ) å sen köpte ja ett par jeans, å leggingsmen när ja prova dom var de fötter på dom :O ?! konstigt. å så lackväskan ja har letat efter sååå länge, men den fanns inte i rött så de blev svart.. sen köpte ja en rosa bh mä..  det var sjukt tråkiga färger på alla bh:ar, ja höll på o döö av tråkigheet!
men du måst ringa mig så fort du kmr hem, lova!



imorrn kväll kmr du? ring isf..
maliin<33 gonatt alla elins läsare, ni kan läsa min blogg om ni vill :D maloon.blogg.se  eller mikkas (som säkert fortf är jätte sur på mig "/ ) xblackrose.blogg.se jappjapp. skriv blogg så fort du kmr hem imorrn elin, ta även bort dom ja skerv.. älskar díg mest<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0