' cause it's beautiful ,

titta häääär , vad jag hittade..!! http://cocoo.se/
smycken , till vrakpriser , med tanke på hur superdupersnygga dom är ..!
jag fokuserar på ringarna...

  
145 kr.                              125 kr.                              125 kr.







(                  & jag har kommit på , att broscher börjar kännas ballt igen. inte bara på kläder , utan hattar , väskor... skor? varför inte. jag ska i allafall rota bland morsans gamla fyndlåda ^ ^




Mikka-Kramiz klubben säger:

du har fakitkt pussat mig på munnen

Mikka-Kramiz klubben säger:

du skrev inte med det på din blogg

' svensson säger:

va? vart då?

Mikka-Kramiz klubben säger:

har du pussat någon av andra könet? nee jag håller mig till killar

Mikka-Kramiz klubben säger:

' svensson säger:

hånglat vare faktiskt ^^

Mikka-Kramiz klubben säger:

samma sak skojja bar men jag vill vara med

' svensson säger:

nauw ja kan skriva dt nu för ja håller på me en

Mikka-Kramiz klubben säger:

JAA



så nu vet alla att mikka & jag har pussat varann på munnen ^^





dagens djupa tanke .
Bara för att man fyllt 18 behöver man verkligen inte vara vuxen. många 14åringar är mognare än vissa 27åringar t ex. Am I right ?



dagens bild .




dagens stilförebild .
kirsten dunst.





nu går jag ut.


DAGENS
utsida:
favorit i repris ; vitt spagettilinne & gråa mjukisbrallor.
favorit: Malcolm - ett geni i familjen
grrrrr: huvudväääärk , som vägrar släppa. what to do?
yeeey: halsontet släppte i allafall.
humör: "åh lalallaa , hihihi , aj mitt huve , men vafan , skitsamma , tralalalaa"
låt: Timo Räisinen - Sweet Marie


/ s .


Kommentarer
Postat av: Mikka

JA det har hon *stolt som fan*

2007-08-16 @ 17:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0