' fix

åååwh ... the ark ikväll (:


i skolan startade vi upp dagen lite mjukt (?) med franska. äh , mjukt & mjukt , det vettefan , men vi började med franska i allafall x)
sen hade vi hemkunskap & jag var med malin mahrs igen (inte min malin , nya malin i min klass) vi gjorde pastasallad med pastasnäckor, röd paprika, bladselleri (hette det så?!) & isbergssallad. röd sås av turkisk youghurt, chilisås & italiensk salladskrydda... scones gjorde vi också ( ;
sen hade vi engelska & sen slöjd , samra & jag ska göra kuvertväskor , snyyyyyggt (:

åkte hem med bussen & har fixat mig sen tjugo över tre nu x) 
har på mig svarta strumpbyxor , vit shirt (ganska urringad, men inte shoooking-urringad ^^) , svart kjol med hög midja. röda detaljer som midjeband & naglar. har massa eyeliner & kajal för smokey eyes & peeeerfekt hy ^_^


nu ska jag hjälpa mam's att fixa käk
uppdaterar KANSKE snart
/s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0