' it's what you do to me ...

goddagen's

vår vattenpump har gått sönder. så man kan inte dusha. eller tvätta händerna. eller koka te. eller spola på toaletten..! det är aaaaaasjobbigt ! fast pappa fixar & håller på med den nya nu så jag får nog duscha ikväll om jag har tur (:



oooh , it's what you do to me ...


hade hål från tekniken idag :D maha , det var typ det positivaste med denna torsdag.
var med samra sen , var ute & gick. gick till ICA & köpte kakor & marshmallows... & gick. supersmart enligt oss , äta onyttiga grejer som man bränner direkt..! duktigt duktigt. sen lekte vi med hennes katt & sms:ade BazZze (gayig stavning & det har jag berättat för honom minst åtta gånger - men han bryr sig inte. jag kallar han (honom) för bamse :D) & lurade i honom att Maja var en människa , typ : "nu fyller vi på hennes vattenskål & hon river mig på benet. maja slickar på sin svans & piper ; mjeeeeeoooow. hon äter leverbitar i gelé.." aa, massa sånt fast mycket roligare , shiiit vad vi är idiotiska x)





IMORGON SKA JAG PÅ THE ARK !!!
börjar halv nio (?, tror det iaf.) & det ska bli såååå kul. enda problemet ; JAG VET INTE VAD JAG SKA HA PÅ MIG!!! & det känns förjävligt rent ut sagt...!!!!!!!


(              vi har inte träffats på 19 dagar. du vill inte komma nånstans med det här , eller hur ..?



Jag saknar Dig.





dagens.
utsida:
svart v-ringad stickad tröja , stupisar , rött nagellack , rufsigt hår , smink & jordgubbshalsband, ring
humör: flum typ. litegrann iaf. trött ... redan ?! jopp , tydligen.
låt: Plain White T's - Hey There Delilah , jag hörde den på radion imorse (p3 , as always) , för första ggn på grymt länge , & den är ju verkligen underbar. jag älskar den ! (har hört den 13 ggr om & om igen ikväll... mobbad, javisst :D) http://youtube.com/watch?v=EbJtYqBYCV8


ta hand om er bejbs , med den här t ex ^_^
 , den använder jag sen typ några dar tillbaka , & hyn är redan finare. tar bort knottror som varken är finnar eller pormaskar & ska motverka finnar (fast det vet jag inte, har inga finnar) finns på Body Shop , tror den kostade runt 180... inte alls säker , minnet sviker mig alldeles för ofta ^_^



pusshej
/s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0