' life between two walls ,

supersöt bild , eller hur ?

image1131







(       idag är det 30 år sedan  Elvis Presley dog . The King , you know . Jag tror inte någon född efter hans död nånsin kan fatta hur stor han var ..?



image1139







jag läste någonstans för nån vecka sen , att Cheap Monday (ni vet dödskalle jeansen) & Norrlands Guld ska inleda ett samarbete, vilket ska bli ett par jeans med Norrlands-loggan med inbyggd ölöppnare... hah , köpa ? anyone ?
     




& sen äre ju så , att H&M's nya modell för hösten är självaste DREGEL-OBJEKTET Mads Mikkelsen..!
image828 <-- WUHUUUU!!!



nu blire käk. pussåajööö



Kommentarer
Postat av: Mikka

uch 30 år sen the king försvan..det e HEMSKT!! fast jag inte lyssnar på han men endå...han var juh lizom elvis

2007-08-17 @ 17:53:36
Postat av: elin

jag ville ha de jeansen xD haha

2008-03-07 @ 08:15:03
URL: http://leelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0