' nattinatti ,

nu ska jag duscha, måste fixa in alla datum & grejer i kalendern också, ska försöka lägga mig tidigt med tanke på den bajsiga huvudvärk Gud förbannat mig med -.-


att göra innan onsdag:
klippa bort lappar på nya kläderna
måla naglarna(!!!) röda ?
VÄSSA KAJALPENNAN!
städa rummet.
slå in mikkas present<3
[ LÅT STÅ ! ]


imorgon blir det promenix hela dagen somsagt. myspys. fika skulle man visst ha, hah, det kommer jag glömma kan jag lova. minnesförlust oh yes, here I come.

vet inte vad jag ska ha på mig imorgon... & det känns väldigt jobbigt ^_^




nattinatti <3

/ s .

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg, har du oxå beslutsångest när det gäller vad du ska haq på dej? ^^

2007-08-21 @ 16:08:54
URL: http://www.nogg.se/weidoulia
Postat av: jag (äääälin)

ujja. kan jag lova...!!

2007-08-21 @ 18:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0