' nattinatti

nu ska jag måla ett tredje lager rött nagellack & tvätta bort sminket - utan vatten! herregud.. hur ska detta sluta?! jösses amalia i himmelens fikon trädgård. shit vad jag saknar vatten alltså - brukade alltid dricka tre glas i rad utan att göra något annat innan jag lade mig förut - blond som man naturligt är tror jag på många skönhetsknep , däribland mycket vatten. jaja, nyttigt är det ju i allafall...!



avslutar dagens bloggande med en bild på Nicole Richie -
nypumpade läppar ?! ser så ut. hm. att de aldrig lär sig att de är vackra naturligt!



en på Britney Spears i tidningen Allure,
HERREGUD , super-retuscherat-så-man-inte-ser-vem-kändisen-är , here we come.
 <---- Brittan?! eh , nae ?



püss&gåånattinattii
/ s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0