' once upon a time , I married her ,

igår blev det inget bloggande , förlåt för det . jag var med samra på dagen , vi var ute & gick hela dagen ^_^ & jag tappade min mobil i backen tre gånger ..

fru mickaela gäller idag .


(              & idag kommer du hem , men vi ses väl ändå inte ...




SOMMAREN o7 .

Det bästa: Det bästa är den där underbara känslan när man är kär & alla vänner. Att man fick sova ut & softa hela dagarna.
Det värsta: Vädret. Flera veckor helt befriade från sol. Vilket innebär att brännan inte är vad den borde varit...
Det roligaste: Shoppingen & veckan med kusinerna, nätterna med Batti. Hade jätteroligt.
Det tråkigaste: Att sommaren inte blev som man tänkt sig. Men det blir den väl aldrig , eller hur?!
Bästa resan: Tyskland måste jag säga
Mitt bästa fynd: sånt där jordgubbshalsband som är så inne nu hittade jag billigt i Tyskland. Sen min klänning från Vero Moda, brun med turkosa blommor i tubmodell. (när jag provade den i affären visslade Batti ^_^)
Bästa boken jag läst under sommaren: öh , om jag ska vara helt ärlig så är jag inte så stort fan av böcker... Jag är en tidningstjej helt enkelt! (:
Godaste glassen: Magnum Ecuador Dark, hette den så? Som vanlig Magnum fast med mörk choklad. & som ni borde veta nu, jag är en sucker för mörk choklad... MMMMMMMM :D



är hos fru nu. hon sjunger. Fint :)


(  den 16:e mars 2007 gifte vi oss. Utanför Kontorab i Linden i Norrköping city. Nördiga utav helvete stod vi där & såg fånigt lyckliga ut... ^_^





UPPDATERAR NÄR JAG ÄR BACK HOOOME EVERYBODY .

simma lugnt i kogödslet.
/da möööööööb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0