' trendfundering ...

nu har svensson tänkt för mycket igen ...


jo , det var bara det här jag ville säga ;
känns det inte tämligen tråkigt att ha tajts (tights) på sig , jag menar , alla har ju det ,? jag tycker det i allafall , vart man än går ser man någon från åldern 3 - 52 ha tajts på sig , & synnerligen svarta (som jag tycker är snyggast)... TRÅKIGT! så däääärför , ska jag (återigen) gå mot strömmen. nu lägger jag undan tajtsen (för några dagar iaf) & plockar fram ...
STRUMPBYXORNA!
de gamla hederliga strumpisarna is back! & speciellt de färgade , i massa knasiga färger. lila, rött, gult, grönt? jöpps, funkar alltihop. jag kör på de svarta till en början , tills jag hittat ett par färgade i min smak..! rosa? hmm (:


ah , kan passa på att nämna att jag TROR jag tar min blåa hängselklänning imorgon på konserten :)
på dagen blir det vit kooortisklänning & STRUUUUMPIIIISAAAAR ! jag är sååååå duktig (: knallröda naglar & palestinasjal, guuu' va schnüggt !


(          jag har runt åtta, nio , fasta läsare varje dag. känns BLE! jag vill ha flera läsare, tipsa folk ni känner om min blogg om NI tycker den är läsvärd. kommentera annars vad jag ska ändra för att den ska bli bättre!? thank you on the becausehand (tack på förhand på... öh, elin-engelska.)




OCH!!! skotsktrutigt ? tycker ni att det ser gräääääsligt ut eller börjar det bli på tapeten igen ? har faktiskt ingen koll , därför jag frågar !




pussipusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

njaa, skotskrutit känns inte sådär jätehett "/

2007-08-30 @ 21:56:27
URL: http://www.nogg.se/weidoulia
Postat av: malin

ja diggar! skotsk rutigt <3 , men ja å treder vetu;) nu fick ja sms från hemlig beundrare.. haha, dejj

2007-09-01 @ 17:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0