' usch & fy & blee ,

skolan var , öh , som vanligt . förutom två frääämlingar , Malin Mahrs & Robin Müllner som båda började i min klass. öh , tur med den ena , otur med den andra ...


kom till skolan & möttes av råstirrande folk. & jag blir givetvis förbannad ; VAFAN GLOR NI PÅ !!? tänkte jag skrika , men kom på att det kanske inte var det bästa jag kunde göra.
sen kom mina mentorer BAJS-KICKI & anita & hämtade upp klassen , jahaja. jag har kommit på en sak. skolan är väl , ja , låt oss säga , "mindre rolig" , men ändå... bra tidsfördriv (okej, bara när man har musik eller bild... men ändå.) & vad vore världen utan skolan ? vi skulle fan sitta här utan ljus & el & tv & DATORER. & DET är INTE BRA!!!



men iaf. mentorerna. kicki & anita . dom babblade & vi lyssnade . tre raster innan lunch... sånt gillar jag ^_^  sen käkade vi, men det var lxm PASTAGRATÄNG & sånt faller inte fröken svensson i smaken , nej faktiskt inte , så jag & samra & malin gick hem till samra & käkade istället...



imorgon blir det en promenad i skolan typ... inte så väldans roligt , men man får väl försöka kämpa sig vidare?!

OCH!!!! jag åkte in till stan ( I ♥ STAN !! ) & shoppade... köpte vit tshirt & en såndär volymig sak en såndär klänning som alla har ^_^ aaaahh , den är som en förklädesklänning... SVÅRT ATT FÖRKLARA , & datorn pallar inte när man lägger in bilder bilder längre, den är för full xd , men aah , i jeanstyg var den iaf. supersöt (:  båda köpte jag på allas vår egen Hempa butik (H&M)



 <-- nu snodde jag bild från en blogg , men typ sånhär är det (FAST SNYGGARE :D)


vrf ska alla andra börja skolan imorn ?!



sommaren är över nu , eller ?



nu blir det dusch & pizza :D

dagens.
utsida:
svarta tajts & vit kort klänning/tunika. svart kofta & massor armband. fjortisfrilla (massa fluff typ ^_^) . foundation, puder, rouge, kajal & mascara.
favvo: billig shopping på H&M (:   (tshirt för 69.50 , klänning för 298!!!)
grrrr: grymt lång kö på donken. jag skulle ha två glassar. TVÅ GLASSAR. & fick vänta tio minuter. ble.
yeeey: hih, många mini-pojkar har växt cirka sju meter sen avslutningen. & det är inget negativt. (men nej, inte intresserad av en enda av dom.)
låt: call an ambulance - Albert Hammond Jr



/ s.



Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh, har ni anita som mentor? hon ä ju värsta snälla ^^ fast lite yr :P haha, kommunala gymnasieskolorna hade studiedag idag, that's why vi börjar imorrn ;P

2007-08-20 @ 19:52:12
URL: http://www.nogg.se/weidoulia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0