-.-

allvarligt talat , jag är så uttråkad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. jag har tömt hela min garderob , & ja , vad ska man säga. jag har FRUKTANSVÄRT mycket kläder. så , jag la alla kläder på golvet för att rensa. men nu har jag tröttnat. så jag kan nästan inte komma ut längre .. & för alla intresserade upptäckte jag att mitt linne jag har på mig är genomskinligt , känner mig aningens porrig.

nu ska jag smöra för mama ,
jag behöver hjälp med att få bort kläderna (aa)

puss&porr : *


Kommentarer
Postat av: cecilia

Haha, det lär ju gå bra :), I sådanna fall tycker jag vi ska ha på osssånna därna snygga dräkter, du vet som man har när man tävlings skidar ;).

2007-12-03 @ 20:45:42
URL: http://ceciliaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0