ännändäg jül /bahle.

idag bär det av till stan med schwester. mellandagsrea , youknooooooow ?
har inte en jävla aning om vad man ska hitta på sen ,
leka med mulin kanske ? (aaaaaaaaaaaa) <-- blinkar jääättemkt. eller som när jag var liten ; *BLINK* "jag lill inte." xdxdxdxd MALINOCHELIN GOTT FOLK <33333
kollade på familjen addams igår. jag älskar dom där filmerna.

är på lite bättre humör än igår , började grina 3 ggr utan anledning , kanske är det pms:monster i mig som vill fram. igen.
& nuuuuuuuuuu ...
duschiduschi.
pusstjüss.
/ ääääääääliiiiin .


Kommentarer
Postat av: malin

kanske du inte alls ska leka med mig eftersom tåget går kvart över nio imorgon "/

2007-12-26 @ 16:41:06
URL: http://maloon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0