freeeedag

TJUHUUUUU , fredag

& jag har bara gjort massa roliga grejer idag , iih. först hade jag franska , vi fick julpyssla & jag gjorde julkort till malins farmor , min plastfarmor blir det typ eftersom jag ÄLSKAR HENNES BARNBARN FEEEETT <33 och och och och och .. sen hade jag so:prov , gick inte såå bra.. bläh. sen kom jag försent till bilden , men det gjorde inget för läraren är så snäll. sen lunch , jag fuskade & tog massa mer korvar än vad man fick , men yääh , jag heter elin svensson , & jag tycker om att äta. sen var det engelska , & vi hade en vikarie med den jobbigaste rösten på länge , seriöööst , jag dog. busade med robin müllner , som offer så fyndigt säger , haha , & jah. som vanligt. sen var det slöjd , fyfan vad jag har skrattat , offer måste ha världens mest intressanta hand , hahah. vi hade vikarie där med förresten , en liten thailändska. jag böjde offers hand fram&tillbaka , hans tumme kunde gå längre än neer , lxm , nedanför handen på armen !! det där lät skumt men jah , så jag böjde , & då såg vikarien det , & ba "nej inte göra så , nej inte göra så , nej inte göra så , nej inte göra så" fast 8 gånger & assnabbt , hah. men jag visste inte att det var till mig hon sa så jag bara fortsatte , ahaaah ! men jag gjorde ingenting typ , jag har hållt på med en liten kuvertväska sen vi började åttan nu , tjuhu xd. ikväll kommer jag sitta bänkad vid tvn. det är ju idolfinal trots allt. & jag vill , tro't eller ej , att mitt föredetta hatobjekt amanda ska vinna om hon är bra idag. för hon fick mig att gråta till en låt. & det är respekt. förresten ska jag klaga på min mensvärk inför alla läsare , det sitter inte i magen som hos normalt folk , nej utan i ryggen.

nu har jag skrivit ett jättelångt inlägg som säkert är assvårt att läsa , men det skiter jag i.

puss & porr
/ ääääälinsväänssååån.


Kommentarer
Postat av: hanna

ELIN!
ska vi döda mensvärken?
JAG HAR HAFT DET HELA DAGEN :|

2007-12-07 @ 17:56:59
URL: http://hejjagheterkindmedh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0