freeeedag

har sjukt ont i huvet , mår illa & är skitledsen. för mina betyg går åt helvete. g i allt. jag tror inte jag har nåra vg , faaaaaaaan. jag suger. inte dig robin. hah , freeeeak. denna fredag påbörjades med franska. hade en komplettering för provet , passé composé. fick alla rätt. kollade på film också , dom sköt fåglar & jag höll på att avlida ;| sen var det so , efter det bild. sen lunch & engelska , stirrade robin i ögonen , "ögonleken" gah , jag hatar honom (6) slöjd & blev NÄSTAN klar med väskan jag gjort hela terminen , hah (y) emma kom till slöjden & jag ville veta om det blev g eller vg i so , g. fanhelvetesfittakukröööööööv. jag har fan inte ens vg i svenska , jag suuuger. orkar inte skriva mer ,
puss&porr.


Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla vän, jag var huuuuur missnöjd som helst med mina betyg höstterminen i åttan, inte ett jävla mvg hade jag, men det är bara för att dom sätter nästan aldrig höga betyg första terminen, jag höjde 9 ämnen tror jag till vårterminen i åttan, och fler de andra terminerna, ta det lugnt! det är betygen i nian som räknas

2007-12-14 @ 17:12:40
URL: http://www.nogg.se/weidoulia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0