freeeedag.

tjuhupp.
idag ringde klockan 6.00 -.- yääh , jag var jättelycklig & skuttade snabbt ur sängen som ni säkert förstår. & jag försov mig inte till tjugo i sju , nehejdå.
gick upp & duschade , fixade håret , käkade , sminkade mig & allt det där , sen åkte la familja & jag till stan , hämtade upp pappas syster + min kusin erica , lämnade av syster vid hennes skola (kunskapsgymnasiet för de intresserade.) , lämnade faster anna på jobbet (hallbergs i linden för de intresserade.) & sen åkte mama , papa , jag & erica till farmor & farfar. fikade & shit , sen åkte mama , papa & jag till stan , för att fixa de sista julklapparna. köpte till mulin , mikka , samra & syster. träffade massa trevligt folk också , HAWA FRÅN TOP MODEL , bah ; yeees. så träffade jag martin nilsson , kaj hägerström (pappsilappsi till martin&alfon) & jaa.. många fler. plus en tjej som jag kände igen (inne på yves rocher , för de intresserade) , fast vet inte vartifrån. kan bara inte koppla , x) gah , irriiiiiterande. & det var inte så att jag visste att jag kände henne , bara att jag kände igen henne , så jag kanske bara sett hennes bdb eller ngt. & JAHA , nu säger hanna att det var henne jag såg , jag har sett hanna kindh irl gott folk , sug på den ni ;D

nähä ni ,
plikten kallar.
pusshej
/ äälin.

Kommentarer
Postat av: Tessu

hahaaha xD Hanna Kindh ? :O om du gillar henne skulle du ÄLSKA hennes pappa X'D (det gör jag) (A) X'D

2007-12-21 @ 19:38:54
URL: http://jaklakrokus.blogg.se
Postat av: hanna

tessu ditt äckel xD
om elin såg mig på yves rocher så såg hon min pappa, för jag var där med honom xD

2007-12-22 @ 14:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0