god jul sötnosar

god jul allihopa.
det har nu varit julafton i 20 minuter (min klocka är 00.20 som ni kanske förstår.)
jag har preciiis färgat håret , mörkbrunt bidde det. har inte en jävla aning om hur det vart , jag har varken linser eller glasögon på mig + att håret fortfarande är blött. men snart så.
jag har klädpanik inför morgondagen & kan inte bestämma mig om jag ska ha tubklänningen från vero moda eller nya gråa långa tröjkoftan från samma ställe. el paniiico.
imorgon bitti (nja , typ elva = morgon.) ska vi hämta mormor , & jag ska även byta julisklappis med min älskade icke(HOOOOST)-fjortis samra. sen åker vi hem hit igen , käkar lutfisk & fiser , hahah. kollar på kalle anka & öppnar NÅGRA paket , sen direkt när kalle slutat bär det av till örttugsgatan 66 för att fira jul med pappas familj , mormor är med där med. där hittar vi ; farmor & farfar , farbror klas med kusiner karin & sara , faster anna & micke med kusiner batti & erica , farbror patric (/tomten) & yvonne med kusiner andrea & oliver , våran lilla minsting som fyller två i februari. jag tror inte jag missade nån , möhö.
men nu har ni hört nog om min otroligt ointressanta , men ack så mysiga , jul 2007.
får se om jag orkar / hinner uppdatera imorgon. annars får alla ha en uuuuunderbar julafton ,

pussar&kramar på er alla.
/ ääälin.

Kommentarer
Postat av: cecilia

jaaa det ska bli en kram på beställning, men ännu en gång elin GOOOD JUL, fast nu r det ju på riktigt! :D

2007-12-24 @ 13:06:10
URL: http://ceciliaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0