hur vuxen är jag egentligen ..?

Vuxenpoäng:
flyttat hemifrån [ ]
lagat ett mål mat [x]
spontant kommit på att huset ser rätt smutsig ut [ ]
gjort något åt det smustiga huset [/]
kört en maskin tvätt [ ]
kört två maskiner tvätt [ ]
druckit l i annat syfte än att bli full [x]
tagit körkort [ ]
ringt mina föräldrar enbart för att jag ville höra hur de mådde [ ]
funderat på om jag äter tillräckligt med nyttig mat [ ]
börjat äta nyttigare mat [ ]
använt egna pengar till att köpa mat [x]
börjat följa en dokumentärserie [ ]
köpt vin i present [ ]
betalat hyra [ ]
handlat på ikea [x]
börjat prenumerera på en dagstidning [ ]
funderat på vad jag vill åstadkomma med mitt liv [x]
köpt en cykelhjälm [ ]
promenerat utan i förväg bestämd destination [x]
börjat uppskatta kaffe [ ]
motstått frestelsen att skratta åt en korkad person [ ]
skickat vykort från en utlandsresa [x]
besökt ett museum av egen fri vilja [ ]
vattnat blommor [x]
regelbundet börjat stöda välgörenhet [ ]
insett att utseendet inte spelar roll [/]
diskat [x]
parat ihop strumpor [x]


11 poäng av 29. inte bra .. xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0