ja herregud

vart ska man börja egentligen ..?

igår efter skolan bar det av till mormor , gick ner till åby & träffade malin sen , skulle till kyrkan & sleepisleepi. för vi är poängkåta , till konfan. möhö. kom till kyrkan , fixade käk , åt , sjöng (TUGGUUUUMMMIIIII , haha) jao , mest med eweeeee , & mulin. sen sprang alla runt & levde rövare , HAHAHA , jag skrev rövar först xd , sen fick vi glass , banan , chokladsås & maräääängeeer !!! hihi , ewe & jag ;
*ewe mosar maränger*
elin ; hahaha , först hör man ett mystiskt ljud , *schraooo, schraaooo* sen vänder man sig om & ser ewelina stå lite finurligt & mosa maränger
ewe ; hahahahaa , aaaa. men nu är dom slut
elin ; *när ni hör det här ljudet är det dags att köpa nya maränger*
HAHAHAHAAAHHHAAAHH !!

sen spelade jag , mulin , ewe , olle , anton & tobbe twister mitt i kyrksalen , myyyys !!! & ja , sen lekte vi i ett kolsvart rum , muhah. sedan käkade vi godis & grejer , babblade , kuddkrig & hade mys. sen runt halv tolv satte dom på ice age , men jag höll på att slockna så jag gick & la mig runt tjugo i ett ;D kunde inte somna , men yäääh , ändå.

imorse vaknar jag , kl 05.30 , av att malin , amanda karlsson , erika , berglund , sussi berger & totte skriksjunger mitt i rummet jag & dom andra sover i ;
HUUUUVUUUUUUD AAAAXLAAAAAR KNÄÄÄÄÄÄ OOOOCH TÅÅÅÅÅ , KNÄÄÄÄÄ OOOCH TÅÅÅÅ !!!!

då har dom spelat BILJARD hela natten. hela natten. inte sovit en minut. hur fan höll dom sig vakna då ?, jorå. dom knarkade kaffe & sysselsatte sig med att springa ute & ha sig. herreminjesus. jag var lite halv äckligt apförbannad pårom.
men malin höll på att avlida i skolan idag , hon kunde inte prata för hon var så trött , HAHAHAHAHAHAHAAHH !!!

& i skolan idag var det först luciatåg , var tärna & sjööng litegrann , fast jag kunde inte en enda sång , hah. & så fick jag reda på mitt svenskabetyg , blääh. fick bara G , men anita säger att jag säkert kommer få VG till våren , & det vill jag , annars jävlar.

men näääeee , jag har skrivkramp.
& till jossan ;
vicky har min msn , fråga henne (:

puss & porr

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha xD , jag ger jossan din msn ;P

2007-12-13 @ 19:59:11
URL: http://www.nogg.se/weidoulia
Postat av: Anonym

det var ja som sa det där med köpa nya maränger-.-
förretsen mår ja jättebra-.-
ja kan bara inte prata, eller kolla någon annanstans än iögonhöjd för då blir ja jätteyr och måste sätta mig, ja kan heller inte skriva, då snurrar huvet som fan.
men fan DET VAR VÄRT DET!
ses imorn

2007-12-14 @ 23:36:26
URL: http://maloon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0