jag suger.

hah , vicky du har rätt , KINDER x') frida fick berätta det för mig i skolan idag , shit vad puckad jag är xd

moooonday dårå.
ah. shit.
började med so , otroligt segt , jobbade på med henka , tufftuff (y)
hah , sen var det idrott & frida & jag gjorde situps hela lektionen , minus ca tre minuters basketspelande. men jag tröttnade , för jag gjorde inga mål -.-
engelska. fick reda på betyg , vg , känns helt okej.
lunch , korvnoff & ris , det har hänt nåt med skolmaten så den har blivit värre än vanligt , jag tror dom har bytt kokerska eller nåt , suuuuuuuug.
sen lååååååååååååångrast , satt på unkan med halva klassen & kommenterade låtarna på mtv , sen gick jag & samra upp , jag fick choklad av august , & jag fick sitta brevid honom också , hah xd , jag var den enda för "du är så söt elin" , jävla miffo.
sen nåra minuters matte , sen köööööör.
& sen hål från musiken , men följde med samra till fysiken & gjorde fysikbeting så jag slapp göra det hemma. (y)
yähäyäh.
buss hem med frida , "nemo ? vilket fint namn" haha , hitta nemo i mitt hjärta.

ikväll stänger elverket av områdets el , för dom ska jobba med nåt.
klockan tio typ.
helveteeee.
så det här kan bli dagens sista inlägg ,
men det fixar ni nog :D

& ursäkta mina sega , dallriga ojästa (jag är glad&flum idag , märks det ? TAKE COVEEER , puuuuuuuschhhioo) inlägg , jag har bloggtorka & har haft det dom sista månaderna , pilutta dig.

puss&porr.
/ eeeelin.

Kommentarer
Postat av: hanna

najs att du är glad :D
jag är asnervös, du vet C, han kommer hit idag, nu när som helst ;s gaaaah

2007-12-18 @ 16:02:35
Postat av: Anonym

hahahahahahha.ha. xD ;) haha :S xD

2007-12-19 @ 17:12:49
URL: http://www.nogg.se/weidoulia
Postat av: Anonym

hahahahahahha.ha. xD ;) haha :S xD

2007-12-19 @ 17:13:15
URL: http://www.nogg.se/weidoulia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0