juuuldagen , tisdag

jag är på skitdåligt humör.
har inte haft några julkänslor överhuvudtaget typ , dom bara SKA sitta där från&med början av september , man ska längta & gå & mysa för snart är det jul , & baaaah !!!, nu är allt slut ändå. utan julkänslor.

trevligt igår iaf , hämtade mormor , kom hem & käka lite lunch , sen öppna nåra paket , av samra fick jag trosor , en kokosnöt (hon säger att vi är som kokosnötter , mest utsida på oss.) , lösnaglar & nagellack. av malin fick jag ett superfint halsband. mikka ljus-grejjer , så fick jag massa mer grejer jag inte orkar räkna upp , x)
sen var det kalle anka men det missade jag för jag var ju minsann tvungen att fixa mig. grå lång koft/klänning som jag fick , vitt linne under & svarta strumpisar bidde det. plattat "stort" hår & vanliga sminket , typ. kom till farmor&farfar , satt & pratade med syster & kusin batti. sen kom alla andra & så käkade vi runt sju nångång , sen kom karin&sara , & SEN kom tomten runt 8 , 9 typ. fick då massa mer grejer , hårsprej från hårvårdsbaren (y) älskar deras produkter men dom är för dyra för mig x) , ny foundation , britney spears nyaste parfym , skivor , bok & maaaaaassa mer. av papa fick jag spa-behandling för 650 kr , mama & ida med. säg vad ni vill om min papa , men han kan detdär med att köpa presenter (a)
sen satt (låg i sofforna) alla kusiner ála över 13 år & pratade , hah. karin , sara , batti , ida&jag. sen försvann alla så det bara vart batti & jag , äkta elin&batti prat , jag älskar dig hur mkt somheeelst , tack för du finns&förstår.
aoooo , idag sov jag till tolv nånting , käkade frukost & sen gick jag & la mig igen , vaknade runt 2 elr ngt , kollade på tv & gick ner till la familja sen.


har skirvkramp så det här får räcka (haha.),
pusstjüss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0