löööördag.

jag har allmän panik.
om två dagar är det julafton , & jag har NOLL julkänslor , det är hemskt alltså.
& tiden går så jävla fooort ;o minns allt som hände för ett år sen , det skulle lika gärna kunnat vara för två månader sen. & snart är jag vuxen & har barn & soffa & allt , sen ska jag pensionera mig & sen är det byebye till livet.
ursäkta knäppa funderingar ,
jag håller på att bli sjuk & är helt kuk i hjärnan om det skulle räcka som förklaring.

förresten har vi tagit in julgranarna (<-- japp , plural , vi har två.) , luktar granbarr i hela huset , supernajs. & så har jag lämnat julklappar till mikka & malin. & vart hos mormor en sväng.
igår var det gammal zeppelin konsert på ettan , fifan vad bra göbbarna är alltså.
men nä , nu ska jag fortsätta kolla på film - Elf.

maaartin & alfoon , ni är saknade av the svenssons.

farvääl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0