löööördag

kom nyss hem från mikka ,
ja vad ska man säga.
en vanlig fredagkväll & lördag med familjen wallin ;
* pappa micke somnar på toan
* hoppa & studsa i mikkas rum
* bli halvt inlåst i källaren
* blöta ben pga hunddregel
* kalla nudlar & halvfrysta köttbullar
osv..

jag måste städa mitt rum & göra matte ,
beting - jobba minst en timme tills på .. onsdag ?
& så måste jag träffa bäbis (samra) imorn ,
religionsarbete here we come
alla andra är typ klara , men vi har .. öhm .., inte utnyttjat lektionerna.
så , jag ser fram emot ca 5 timmars skrivarbete. hallelujah.

& måndag är det volleyboll hela dagen i skolan (y)
mina brudar i klassen S U G E R
allvarligt talat , så det ska bli kul & se hur det går xd

puss&porr
/ eder svensson

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh, det enda jag saknar med hulta- volleybollturneringen :P

2007-12-02 @ 14:45:53
URL: http://www.nogg.se/weidoulia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0