nu har jag tröttnat på att städa , så jag gör en lista

Klädsel just nu:
morgonrock , linne & trosor (y)
Frisyr: 
naturliga lockarna uppsatta i hästsvans
Vill ha:
<3
Dagens tråkigaste:
att jag är sjuk , bläblä
Dagens roligaste: 
vadå roligaste. -.-

SENASTE PERSON SOM:

Sov i din säng: 
förutom jag .. mikka? malin? martin? vet inte x')
Såg dig gråta:
mikka , när amanda sjöng hallelujah i idol i fredags , ihiii. det var så fint
Fick dig att gråta:
amanda då.
Fick dig att börja skratta:
samra ,
Du gick på bio med:
syster
Du gick på stan med: 
malin & mamma
Skickade ett e-mail till dig: 
bilddagboken , emma fixade en till mig. jag gillar om dig emo-emma <33
Skickade ett sms till dig:  
samra

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit: 
nej..
Köpt någonting: 
ne
Varit sjuk:
JA -.-
Sjungit: 
jag sjunger just nu , special delivery med offspring xd
Sagt "Jag Älskar Dig" :
ne
Träffat någon ny:
ne
Saknat någon:
ja .., förutom brudarna så , ja.
Kramat någon: 
syster
Pussat någon: 
vem skulle det vart när jag vart ensam hela dan ?
Ätit: 
frukost

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilddagbok? vad heter du ? :P

2007-12-04 @ 18:19:15
URL: http://www.nogg.se/weidoulia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0