onsdag + torsdag.

nuuu kan jag berätta lite om de här två dagarna.

onsdag.
19 / 12 - 07
hade en massa ämnen i skolan jag inte kommer ihåg , hade kör & grejer.
hål från idrotten , yey (y) , så slutade religionen 14.10 , stannade i skolan med samra & fixade oss i en massa timmar i omklädningsrummet , sminkade oss , fixade håret , bytte kläder & ja , ni vet hur tjejer kan hålla på när vi har våra värsta dagar. sen kom malin runt fyra eller ngt , vi fixade henne & hon vart jättefin , älskling.
image65<---så här fin blev hon , & det är jag som plattar håret i bakgrunden xd

sen gick vi upp till gympasalen där avslutningen skulle vara runt halv sex eller ngt , dampade & sjöng & hade oss (a) sen sjöng vi som är med i kören för alla klasser , sen fick HULTDALSSKOLAN stipendium , 10 000 KRONOR , bah ; YEEEEEEEEEEEEEEEEEEES :D , det behöver vi som den urfattiga skola vi är -.- aja , MIN emma sjöng & MIN malin spelade valthorn oxå , & MIN hanna spelade trummor , & fyfan vad bra ni är , bääjbs.
seen fick vi BETYGEN , fyfan. ligger ju som ni vet på NÄSTANNÄSTANNÄSTAN vg i alla ämnen , utom idrott &slöjd , hah. men fick 4 vg iaf , engelska , historia , religion & franska.
sen gick vi på release-festen på unkan , malin & jag. samra-älsklingen blev sjuk , & gick hem ;'(<3 det var så jävla dött allså , fyfan. men min erika & emma & matilda sjöng iaf , sen satt jag malin & folk & snacka ett tag , sen tröttna jag & malin vid tjugo över nio (xd) & åkte hem.!

& nu är det
torsdag. 20 / 12 - 07
sov till tolv typ , asskööönt. sen gick jag & syster upp & fixade frukost , satte oss vid datorn tsm & spelade spel , sen kom mamma hem & vi bråkade , men det är okej nu.
ikväll blir det julstädning + julbakning (?) & massa mys.
& ursäkta lååångt inlägg.

puss&porr&bus&mys. <3
/ ääääälin.


Kommentarer
Postat av: hanna

jeavlar va långt hår du har :o

2007-12-20 @ 20:01:47
Postat av: elin

japp hanna , i know :)

2007-12-20 @ 21:40:05
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0