sjukt tråkigt.

One three hill eller O.C: spela roll , samma skit ändå ;p
Ute- eller hemmakväll: beror på humör & sällskap :)
sex eller mys: myselipyys ,
Salt eller sött: bra fråga till ett chokladfreak , SÖTT
sommar eller vinter: kan inte välja ,
När är du Född: 6 januari 94 , 14 om några dar , GRATTIS PÅ MIG (:
Vad har du på dig en ledig dag hemma: beror på om man har folk hemma , men typ jeans & tshirt
Favoritresturang: har rätt många ,
Favoritfilm: MOULIN ROUGE , alla kategorier. älskar den.
Har du barn: inte vad jag vet. hahaha. hah. ha.
Födelseort: norrköping
Favoritfärg: grönt & vinrött & mörkturkos , svart också. rosa ?
Drömprins: fina ögon , snygg kropp (ofcoooourse.) världens bästa & snällaste som bryr sig om mig. HUMOR !!!
Har du varit kär: tror det ,
Favoritlåt: har massaaaamassvis.
Maträtt: allt italienskt , & pasta (som iofs är italienskt. fan vad dålig jag är xd)
Favoritresemål: vill åka till london , verkar som jag nån gång ska dit när man snackar med mor & far med (: om min syster inte vore så satans flygrädd ;|
Favoritblomma: röda rosor måste man väl svara , bara för jag är tjej , hah. liljekonvalj också.
Tycker inte om: för mkt för att skrivas upp här., MEN FÅGLAR ;s given plats lxm.
Senaste sjukhusvistelse: när jag svimmade PÅ AKUTEN när jag var 11 typ , fick hjärnskakning & blev kvar över natten x)
Favoritdricka: loka päron , te & pepsi
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: vita med röd bård med massa hjärtan , vill göra om.
Vad gör du när du är uttråkad: pratar i telefon , gör listor på bloggen (HAHAHAHA) & målar naglarna ,
Missbruk: shopping , kramar (?) , choklad , hårsprej & telefonpratande ;$
Läggdags: vardag: runt elva , halv tolv typ , helger: beror på vad man gör , typ mellan 24-03 för det mesta ,
Nagellack: brukar ha klarrött , svart eller ljusrosa töntig manikyrstyle.
Husdjur: hund , chowchow , ronja , fyllde 11 den 19:e december , röd , älskar leverpastej , nåt mer ni vill veta ? ;p
Skostorlek: 38 typ ,
Längd: ingen aning , mellan 165 - 168 typ ,
Syskon: syster ida , 16
Favorit pålägg: skinka + tomat , NAMNAMNAM , xd
Vilket är det vackraste ordet: jag vene. finns säkert många , men det är inget jag brukar gå runt & tänka på ,
Är du Internetberoende: nja , får inte panik om jag inte orkar/hinner sitta nån dag , men klart man dras lite till datorn ;p
Favoritparfym: Ralph Lauren - HOT. min signaturdoft snart , fast den håller på att ta slut :'(((((( & sen britney spears senaste som jag fick igår :D + escada pacific paradise.
Gillar du snö: bara när malin & jag åker pulka ;p OCH PÅ JULAFTON !!!!!!
Vilken är din bästa egenskap: folk säger jag är snäll & rolig , fast jag varvar det där roliga flummet med allvarliga tankar & kan vara riktigt seriös. så det inte blir jobbigt eller för mycket av ngt. säger mikka & malin iaf.
Vilken film såg du på bio senast: vet inte ;s kan vart supersugen , men det var ju bajslänge sen , så det är typ inte möjligt.
Senaste köpta skiva: fick 3 igår , the hives senaste , justin timberlakes senaste + mika.
Bästa kompis: mulinsvahnius !!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Iza

Svar: Haha, tack jag vet :)
Tar den här av dig också ;)

2007-12-26 @ 21:33:25
URL: http://izaaa9.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0