sönernas dag. eller vad man nu ska kalla det.

hellu.
en malinkväll var nog precis vad jag behövde igår ,
spel , prat , tok & fläderparfait. hihihi.
gud vad jag älskar dig kvinna.
jag skulle vart klar med rummet nu egentligen. färdigröjt , dammsuget & dammat.men jag har inte orkat börja ens , buhu för mig x)

den här veckan är det bara tre skoldagar , så schööööönt
på tisdag ska jag pyssla med konfan , & onsdag kväll är det avslutning.
& snart är det jul , hörni.

har bara köpt julklappar till mamma & pappa änsålänge , heja elin (y)
malin , mikka , samra & syster kvar. haaaallelluuujaaaah , muhah.


but everybody's changing
and i don't know why.

& om det var den här lilla elin du menade hanna , jag alltså , så finns jag här.
pussssss.
/ älinsvänssonius.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh vi har avslutning på FREDAG !! -_-

2007-12-16 @ 15:56:18
URL: http://www.nogg.se/weidoulia
Postat av: hanna

det var den här lilla elin som hanna menade.
och så menade hon att hon var orolig för elin för att elin verkar så ledsen och hanna kan ana varför

2007-12-16 @ 19:24:19
URL: http://hejjagheterkindmedh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0