söööööndag & måååndag

hellu.
sov hos malin lördag/söndag , jag säger då det , freakigare folk än malin & jag kan ni se er i röven efter , fyfan vad jag älskar dig kvinna. sen gick vi på gudstjänst , var med malin & ewe anzelius , trevlig prick. hm , ja , sen sjöng vi lite & sen fick vi tåååårta , wihooo. & sen traskade jag till mormor , som fyllde år. typ massvis med grattis till henne. så då fick vi ännu mer tårta & elin blev ännu lyckligare.
idag har det väl inte hänt nåt speciellt , so fick tillbaka prov , vg , bättre än väntat med tanke på att jag inte fattade ett smack av kommun-skiten. men ja , emma säger att jag måste bli mer aktiv muntligt , som jag var i sjuan , nanana , okejdå. jag mååååste. för då får jag vg i betyg , & hon säger att jag kan få mvg i nian , så ja , pilutta diiiig. sen hade vi idrott som jag inte orkade , skyllde på min mensvärk som visserligen varit där hela dan , men inte så jag grinade precis , som andra dagar. som tur är tar den slut när somheeelst. tjuhu ,
sen hade vi engelska & ja , robinsamraoffer-lektion helt enkelt. & robin ritar jättefina hjärtan för er som inte vet , muhah. sen lunch , lekte med offers hand , den är SÅ rolig allså , ni fattar inte , hahahahaaah !!!!, sen kör , matte & musiiiik. & nu ska jag nämna ROBIN igen , för han är värd att nämna. hejhej robin om du läser det här. fick tillbaka prov där med , vadå att jag är NÖJD ? alla rätt , yeeeeeeees.

puss&porr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0