tiiiiiisdag , jag är så jävla glad , utan anledning

är riktigt glad idag , trots apbetygen jag fick i matte , kemi & biologi. ligger på g+ , inte ens det , vg- typ , kikki satt huuuur länge somhelst & velade mellan g & vg för mig , sen satte hon g för hon visste jag skulle höja mig. jag ska nog överleva , trots att jag troligen bara får två vg , xd.

idag har jag haft massa tråkiga ämnen , men det skiter jag i. gladglad ni vet. stannade i skolan & dampade med cilla , frida , malin & samra. hade hur kul som helst , vi gick till musiksalen där emma & hanna repade , sjöööng & skrek , DAAAAMP , <3
sen konfirmation , jag gjorde tre julkort & SJÄÄÄÄLVKLART gjorde jag bort mig på köpet , hahaha x')
imorgon har vi hål från idrotten (y) , så fucking skönt. sen ska jag & samra stanna i skolan från 14.10 - 17.30 , vi ska sminka oss & fixa håret & bajs :D haha , vi har inte damp , vi ÄR damp <3

jag har en stor lyckokänsla i hela kroppen , försöker dämpa den med deppmusik men lyckas inte , igår sa jag flera gånger till syster ; jag känner för att skratta
& sen garvade jag huuuur mycket som helst , helt utan anledning.

julavslutning 18.oo i gympasalen imorgon. hjeeeeerta.


dagens låt ; säkert - det här vad dom säger om dig
och det här är vad alla har sagt om dig
håll dig borta från honom han kommer att såra dig
Det här är vad alla har varnat mig ;
Du är så bräcklig det kommer att krossa dig
Det här är vad alla har sagt om mig;
Håll dig borta från elden, gå inte ute, bär alltid mössa,
klä in dig i wellpap, för du kommer skadas, ge dig aldrig hän
Du har soviga leder, du kommer skrapa dina knän

Och det här är vad magen säger om dig
Du gillar mig för mycket det måste vara något fel på dig
Det här är vad hjärnan har sagt om mig
Jag måste vara galen, jag har aldrig känt så mycket
som jag gör när jag är med dig, jag har aldrig känt
så mycket som jag gör när jag är med dig.


hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0