tiiiiisdag

har massvis med skolarbete så slänger bara in ett kort inlägg här ;
började denna tisdag med svenska. rättade betinget & lämnade in , puuuh. fick tillbaka arbetet mod&hjältar som jag gjorde med samra , fick vg+. fick även tillbaka bokrecensionen , vg-mvg , tack anita säger jag bara. sen hade vi fysik , gick otroligt bra , hade gjort läxan (som jag aldrig gör) & så fattade jag vad labben innebar. så för en gångs skull var jag riktigt glad på fysiken. sen hade jag franska , & lunch. fick nån konstig gegg-gryta , alla skolans grytor är samma men dom har olika namn , shiiiiitvaskuumt. sen hade jag matte , & kör. nära till lucia nu ju. & sen hade jag ev en stund. sen följde jag samra hem & åkte till stan med mamma , köpte ett lusselinne , dyyyngsexigt (h) gick även in på newyorker för första gången , har lxm aldrig orkat pallra mig in där , sen dom kom till stan , har ju varit där i tysklaaaand (HEIL!) köpte inget annat , hade varken ork eller lust.

nu blir det engelskaplugg , & religion.
& om någon har tips på vad jag kan skriva om i min blogg , tipsa GÄRNA , för som ni kanske märkt börjar det här bli en SKOL-BLOGG , & sånt gillar vi ju inte.

puss&porr
/ e.


Kommentarer
Postat av: Tess

haha xD alltså. den affären är ju liiite stor alltså :D men dom har dööö sexiiga underkläder X'D mohahaa!

2007-12-11 @ 19:33:42
URL: http://jaklakrokus.blogg.se
Postat av: Tess

hahaha XD gå vilse på New Yorker ? :O gör som jag och
skaffa en karta och kompass alltså xD haha,.. nej, men tänkte köpa et par underkläder till syrran i julklapp, men sen så kom jag på att halva Sverige skulle fira jul med oss iår.. så det vart inte så liksom X'D

2007-12-12 @ 14:31:54
URL: http://jaklakrokus.blogg.se
Postat av: Anonym

omg jag älskar new yorker :o har bara vart där två ggr o jag har gått o kärat ner mej i typ alla kläder -_- o du som ä intresserad av mode, måste ba tipsa om snyggaste halsbandet på glitter (om du inte redan sett det) det är ett långt halsband med en liten klocka som berlock eller vad heter det? aa du fattar _P
aaaaaasfint :D:D

2007-12-12 @ 21:00:27
URL: http://www.nogg.se/weidoulia
Postat av: Ja

Ja, det blev visst ett kort inlägg..



.

2011-10-03 @ 16:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0