99 fakta om mig. & jag fattar om ni inte orkar läsa.

1. jag älskar att fixa med mig själv , sminka & fixa hår , osv.
2. när jag var liten ville jag & malin bli skridskoprinsessor
3. periodvis är jag väldigt ledsen , orkar inte med så mycket & så. även om jag är ganska bra på att inte visa den sidan.
4. som liten var jag allergisk mot lypsyl. jo , det är sant. skumt va?
5. jag hatar , & verkligen HATAR , överraskningar.
6. jag har ganska porrig humor
7. jag har tagit på en orm.
8. min första utlandsresa var norge - hahaha.
9. jag älskar att diskutera
10. jag sjunger alltid i duschen
11. jag kan prata hur länge som helst
12. jag älskar rökt ål & böckling
13. min pappa är tandläkare & mamma dagislärare
14. min första pojkvän hette oskar , jag var fyra & vi skulle gifta oss x) polare än idag !
15. älskar småbarn & har väldigt lätt för att få kontakt med dom
16. har alltid varit en rocktjej , som fyraåring var favoriterna aqua (i'm a barbiegirl) & kiss (grabbarna med stjärnor runt ögonen)
17. när jag fattat tycke för en låt , kan jag lyssna på den 17568 gånger utan paus utan att tröttna
18. när jag blir stor vill jag jobba som stylist , eller liknande
19. jag får ofta komplimanger för mitt utseende , även om jag själv inte tycker att jag är speciellt söt
20. jag är ungefär 166 cm
21. när jag var liten var jag ganska knubbig & rund
22. jag tycker sport är urtråkigt , men har inget emot att kolla på fotboll (jag säger bara ; fernando torres.)
23. jag nyser ofta , & mycket. & om ingen säger prosit åt mig , säger jag det själv.
24. mina favoritfärger är mörkröd , limegrön & mörkturkos.
25. jag fullkomligt älskar doftljus
26. broccoli skulle jag kunna leva av
27. jag får ont i huvudet av rökning
28. jag kan äta hur mycket som helst , utan att gå upp i vikt
29. jag kan luftrapa
30. snygga killar är min last - kan titta & dregla i evigheter
31. för två månader var jag världens största fjortis, men nu har jag lugnat ner mig. lite.
32. jag blir äcklad av silikontuttar & opererade läppar
33. om jag fick se ut som en kändis skulle jag välja mellan mischa barton , mini andén , tuva novotny & ashlee simpson
34. när jag inte kan sova skriver jag listor på sådant jag borde förändra , t.ex ; börja jogga igen , plugga fysik mer , sluta bita på naglarna , osv.
35. jag har svårt att bli kär , men ganska lätt för att bli intresserad
35. min bästavän heter malin svahn & vi har varit bästa vänner sedan vi var 1 & ett halvt.
36. jag anser att alla ska vara som de vill , ändå har jag fördomar. alltså motsäger jag mig själv.
37. jag tror det finns någonting däruppe , om det är gud vet jag inte , men något är det.
38. jag drömmer ofta saker som händer sedan , läskit.
39. många i min släkt på mammas sida är synska
40. när jag inte har något att göra brukar jag måla naglarna
41. jag är väldigt lik min mamma när hon var liten
42. jag har gröna ögon , väldigt gröna i rätt ljus
43. det jag är minst nöjd med på min kropp är mina vader , hello FETT säger jag bara , & min näsa. folk säger den är söt , men herremingud. NAAAAAAT !
44. jag absoluta favoritfilm är moulin rouge , men jag älskar humorn i borat.
45. jag har förbjudit mina föräldrar & min syster att läsa min blogg
46. jag drömmer ofta sjuka drömmar , & då snackar vi SJUKA.
46. det jag är mest nöjd med på min kropp är min rumpa (haha yeah) , mina ögon & mitt hår när det är fixat
47. jag är livrädd för hästar , kossor , getter & allt såntdär. på kolmårdens djurpark vågar jag inte ens gå in i "barnens bondgård" eller vad det heter för de små killingarna är så läskiga
48. jag har inte tappat alla mina tänder än , har en jävel kvar som varit lös sen julen 05.
49. jag älskar loka päron
50. min största fobi är fåglar , UUUUSCH
51. jag lekte med barbie tills jag var sju år , intressant va?
52. som femåring fick jag reda på hur barn blir till , fast jag vägrade tro på det. tyckte det var så otroligt äckligt.
53. jag tycker att pepsi är otroligt mycket godare än cola
54. jag tycker ärtsoppa är jättegott
55. jag är fruktansvärt morgontrött
56. det viktigaste i min sminkväska är foundation. utan den dör jag.
57. min favoritaffär är H&M , där hittar man alltid nåt
58. den bästa årstiden är utan tvekan höst
59. jag hatar nazister & rasister , våld borde utrotas. make love not war youknow :)
60. jag har varit på ett bröllop , jag var fem & brudnäbb tillsammans med alla mina kusiner. fast då fattades ju tre av dom... nästa höst är det dags för nästa , då mikkas syster ska gifta sig!
61. jag har aldrig flyttat utan bott i samma hus hela livet
62. mina föräldrar har varit gifta i... 21 (?) år & är fortfarande som nykära. dvs astöntiga.
63. jag kan inte gå förbi en spegel utan att checka hur jag ser ut x)
64. jag känner mig otroligt naken utan smycken
65. när jag är arg skriker & slår jag , sedan gråter jag
66. jag har otroligt dålig syn , har 40% på högerögat & 70% på vänster. bär därför linser.
67. jag har svårt att sitta stilla för länge
68. jag tycker själv att jag har roligt skratt & kan därför skratta åt mitt eget garv
69. jag har helt okej sångröst
70. jag kan massor om kändisar , är typ som ett vandrade kändis-lexikon
71. jag vill väldigt gärna skaffa barn , måste bara hitta drömkillen först.
72. jag kan inte sova om jag inte rakat benen på typ en vecka , ligger bara & känner på stubben & har ångest då. hahaha , sorgligt va?
73. min mormor är min stora idol & hjälte. hennes låtsaspappa slog henne , hennes syskon & mamma , hennes första man likaså , sen träffade hon morfar som var sjuk & satt i rullstol. du är så jävla stark , älskade mormor. nu är hon en krutkärring på 86 bast som snackar sex & muckar med politiker. hon är så cool så det finns inte.
74. bjuder gärna på mig själv & har lätt för att få folk att garva
75. jag svär väldigt väldigt mycket.
76. jag har funderat på namn åt mina barn , & kommit fram till att jag nog vill ha en liten Liam - om jag får en pojke dvs.
77. min favoritparfym är Ralph Lauren - HOT. den är underbar & jag försöker spara på den.. men det är jävligt svårt kan jag lova !!
78. lyssnar just nu på justin timberlake - cry me a river , intressant värre.
79. jag får ont i huvet av hiphop - hatar det helt enkelt.
80. kvällar är min favorittid på dygnet , jag älskar mörker
81. om jag hade blivit en kille hade jag hetat emil eller daniel - ett annat tjejnamn mam's & pap's funderade på var elsa. tackgodegud för elin säger jag bara ;o
82. jag har exakt likadana fötter som min mamma - samma storlek , samma form , likadana tår - allt är samma.
83. jag skulle inte ha något emot att hångla med dregen i backyard babies ...
84. jag tycker öl , vin & sprit är skitäckligt
85. tycker sienna miller, nicole richie & mischa barton är de kändisar som klär sig bäst
86. what goes around comes around med justin timberlake ger mig en viss känsla i kroppen. den är underbar.
87. nu börjar jag få brist på idéer... jomen jag har 3 hål i öronen , tog de 2 första när jag var 6 & det 3e när jag var ... nio ? tror jag ska ta två till.
88. jag vill tatuera mig , & göra en liten stjärna på insidan av ena vristen om ni fattar.
89. jag har en storasyster som heter ida & är 16 år.
90. hatar isadoras mascaror , de suger möglig getballe. (haha, bara jag som blev äcklad nu..?)
91. tycker det är mycket mysigare att krama killar än tjejer. killar har ju så härliga kroppar , raaaauwr. hahaha.
92. fick reda på i förra veckan att en kompis är bisexuell. fast det har jag vetat i flera år , sånt känner man.
93. älskar my name is earl , vilken man , iih ^^
94. jag & malin ska bo tillsammans när vi flyttar hemifrån - har redan utsett bostaden. detni!
95. glass är en av mina laster , alla smaker faller fröken svensson för ...
96. jag upptäckte för ungefär 2 veckor sen att jag numer kan äta skaldjur , är alltså inte allergisk längre
97. jag kan inte leva en dag utan musik
98. läser nästan aldrig böcker , bara när jag är tvingad. har helt enkelt inte tid
99. min sista fakta blir en hälsning ;
ÄT UPP ERA GRÖNSAKER & FORTSÄTT LÄS MIN BLOGG.


/ eder skribent , fröken svensson.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

kul att skriva, tråkigt att läsa. tyvärr.

2007-11-01 @ 23:59:49
URL: http://ovanligt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0