AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

VAFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ SVENSKA FOLKET ???
daniel åkte ut ur idol. DANIEL
& andreas är kvar
jävla dansbandsfjolla
gå &
han sjunger HELT UTAN KÄNSLA ,
kan inte dansa
& så är han så jävla överlägsen , tar inte åt sig av det juryn säger utan TROR ATT HAN ÄR BÄST
allvarligt talat ,
jag hatar honom

men lite positivt nu mitt i allt elände ,
malin ringde precis när daniel blivit utröstad , jag svarade i telefonen med :
; visst är det hemskt
trevlig öppningsreplik eller huuur.
sen pratade vi ,
över en timme.
roligast med dig hjärtat.
sen idag har jag vart med malin , gått på stan. jag letade skor & jacka , fanns inga fina tyväääärr.
idag blev det ett segt & ointressant inlägg , yeahyeah. whatever.

nej usch , nu ska jag ner & sociala mig med min döda kamel.

take cääääääre
/ damöb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0