fredagkväll&lördag

blääääääää.
igårkväll var jag för arg/ledsen/irriterad/gråtfärdig
för att kunna skriva ,
efter idol.
min christopher fick åka , & både amanda & andreas är kvar.
vafan är det för fel på folk ?!
andreas , sjunger likadant jäääämt. & har noll känsla. dessutom är han gammal & kan så inte dansa.
& amanda , henne ska vi inte ens tala om. även om hennes uppträdande igår var hennes bästa. lite pink-style. å andra sidan tycker jag ju inte om pink. höm, förvirrande.
snälla gud ,
ge christopher skivkontrakt ,
han måste måste måååååste.
& sen så pratade jag med hanna på msn , ihihiiiiii.

& idag vaknade jag 7.40 av min klocka ,
konfagrejj med typ massa andra konfirmander från hela nrkpg x]
muhah ,
delade in sig åtta&åtta ,
ofcooourse var jag med hultabarn , ihii.
olle carlzon , evelina nånting , amanda karlsson , august , joel , jocke & muulin<3.
vi konfirmander var , öh , slavar. & hade vita band knytna runt ena armen ,
sen skulle vi leta upp massa historiskt folk , ledare som klätt ut sig typ , & få underskrifter av dom.
ah , problemet var att det var massa "romare" ute , förra årets konfirmander , med röda band runt armarna ,
som skulle sätta oss i fängelse x) där fick man sjunga för att bli utsläppta.
så varenda gång man gick runt ett hörn fick man kika & smyga fram , hahaha. men det fick august sköta ,
förresten är jag skyldig honom en kram.

men jao , efter att ha blivit tillfångatagna 4 gånger , plankat på spårvagnen & sprungit sammanlagt säkert 1 km ,
orkade vi inte mer. så vi gick på stan istället :D<3<3

& sen åkte mor , syster & jag till maxii , jag köpte läppbalsam & knästrumpor.
nu ska jag sociala mig på msn ,
muhah.

peace.

Kommentarer
Postat av: hanna

elinsamtal är välbehövda :)

2007-11-11 @ 11:41:03
URL: http://hejjagheterkindmedh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0