freeeedag

goddag ,
fredag & jag har ont i huvet ,
fattar inte hur jag lyckas.

men , idag började skoldagen med att vi hade franska , & sen so. satt & diskuterade typ massa timmar (runt 50 minuter , men vadå , jag blev uttråkad.) & sen fick man jobba med vem man ville , huhu , sånt gillar jag. sååå , jag , min emo-emma , henka & jesse , öhöm , jobbade.
sen hade vi bild , & sen käka. vid det laget höll jag på att avlida av hunger , hade vart döhungrig sen halv tio ;|
självklart är det typ tiotusen pers i matkön då , ajajaj.
& självklart tar pastan slut när jag har sju pers framför mig.
& självklart går brandlarmet pga gasläcka i typ kemisalen när jag har tre pers framför mig i kön.
hallelujah , vilken dag.
menmen ,
sen var det engelska med hippietanten / tutten [kallas för olika i olika klasser ;o]
& sen slöööööjd.

sen missade jag bussen , höhöhö.
så mamii fick komma & hämta mig , ihii. <3
& pga min huvudvärk blir jag hemma ikväll , skulle velat träffa min samraaawh , men det gör vi på måndag istället ;o
så ikväll blire glass , choklad & idol <3<3<3<3<3 !!!!


kääärlek
/ e.


Kommentarer
Postat av: hanna

tack elin, du är bäst!

2007-11-10 @ 10:09:39
URL: http://hejjagheterkindmedh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0