hemma

hemma igen ,
sköntsköntskönt.
fredag var det mys & god mat , med rose & peter & linnéa ,
IDOL & SAM ÅKTE UT !!!!!!!!!!
buhubuhu ,
amanda , TA DIG I RÖVEN , jag hatar dig. -.-

sen lördag , stockholm , åkte tidigt & jag höll på att avlida för jag var så tröttisch ,
satt i köer 30 minuter ,
hallelujah.
kom till sthlm ,
gjorde massa grejer , orkar inte berätta ,
jag köpte en kofta på gina tricot.
sen var detdå sound of music musikalen.
den var ganska tråkig , om jag ska vara ärlig , men jag överlevde föreställningen.
sen käkade vi på kohpangan eller vad det hette , [kopannjang] ,
rekommenderas STAAAARKT ,
upplevelse somfan.

& idag , söndag ,
var det shopping. köpte senapsgul stickad tröja på mango ,
sjal , klänning & hood på gina ,
väska på glitter & säkert nåt mer ,
minns inte :|

nu måste jag plugga ,
fysikprov tisdag :|


gudbaaaajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0